iranphe.ir



دانلود مبانی نظری بازاریابی درونی (مناسب برای مقاله و فصل دوم پایان نامه)

میانگین امتیار کاربران: / 1
ضعیفعالی 

یک جزء بسیار مهم در برنامه­ریزی راهبردی، شایستگی اصلی یک سازمان است. زمانی که شایستگی اصلی به درستی اداره و مدیریت شود منجر به کسب مزیت رقابتی برای یک شرکت یا یک سازمان خواهد شد. یکی از راه­هاي کسب مزیت رقابتی، ارائه خدمت با کیفیت برتر به مشتری است که نتیجه آن وفاداری تزلزل ناپذیر مشتری است. یکی از رویکردهای دستیابی به این هدف، پیاده سازی بازاریابی­درونی است که عامل کلیدی در ارائه خدمات برتر و موفقیت بازار بیرونی است.

فایل حاضر 38 صفحه مطلب با فونت 14 Bnazanin در مورد بازاریابی درونی است که می تواند کمک شایانی به شما در نوشتن فصل 2 پایان نامه بنماید. تمامی مطالب در این فایل دارای رفرنس معتبر می باشند.

مشخصات کلی این فایل:

تعداد صفحه: 38 (فونت 14)

تعداد رفرنس: 41 رفرنس (6 رفرنس فارسی و 35 رفرنس انگلیسی)

حجم فایل: 340 کیلوبایت

قیمت: با تخفیف 50 درصد فعلا 12000 تومان

یک صفحه نمونه:


تذکر مهم: برخلاف سایت های مشابه، تمامی مطالب این سایت قبل از انتشار از نظر کیفیت مطالب و به درد خور بودن چک می شوند.

سرفصل های موجود در این فایل عبارتند از:

  • بازاریابی
  • بازاریابی کل نگر
  • بازاریابی درونی
  • سازمان­های خدماتی و بازاریابی­درونی
  • مراحل توسعه و تكامل مفهوم بازاريابي در سازمان
  • بازاريابي خدمات
  • مفهوم­سازی بازاریابی درونی
  • دیدگاه آمیخته بازاریابی درونی
  • بازاریابی­درونی راهبردی
  • بازاریابی­درونی جمعی
  • مدیریت رابطه ی درونی
  • آمیخته بازاریابی­درونی
  • بازاریابی­درونی و مدیریت منابع انسانی
  • تاثیر بازاریابی­درونی بر بازاریابی بیرونی
  • بازاریابی­درونی و مزیت رقابتی
  • مدلهای بازاریابی درونی
  • مدل گرانروس
  • «فرامدل»

مسائل مرتبط با رویکرد «کارکنان به عنوان مشتریان» در بازاریابی درونی

قیمت با تخفیف 50 درصد فعلا 15000 تومان!

برای خرید کلیک کنید:

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

مطالب تصادفی از سایت

در خبرنامه ما عضو شوید

دکتر حمید قاسمی

iranphe for your business with Joomla ready to go. Launch your online home with iranphe.ir.