iranphe.ir



مبانی نظری بازاریابی ورزشی

یکی از مشکلاتی که دانشجویان در هنگام نوشتن پایان نامه با آن مواجه می شوند نوشتن مبانی نظری یا فصل دوم پایان نامه می باشد. برای همین وبسایت بانک پرسشنامه و مقاله ایران شروع به جمع آوری مبانی نظری همراه با مقالات مرتبط کرده است. امید است که این مطالب کمکی باشد برای پربار شدن فصل دوم پایان نامه شما. همچنین سعی شده است این مطالب با کیفیت بالا، منابع دقیق و رفرنس های به روز و قیمت پایین در اختیار شما قرار داده شود.

بسته مربوط به بازاریابی ورزشی:

این بسته شامل 57 صفحه فایل ورد در مورد بازاریابی ورزشی به همراه رفرنس و پیشینه می باشد. این فایل دارای 87 رفرنس می باشد و کمک زیادی در مورد نوشتن فصل دوم پایان نامه بازاریابی به شما خواهد کرد

سر تیترهای این بسته:

معرفي بازاريابي

تاريخچه بازاريابي

تعريف بازاريابي

نيازها و خواسته های بازاریابی

مديريت بازاريابي

فاكتورها و عوامل بازاريابي

عوامل مؤثر در فرايند تصميم گيري خريد

جايگاه بازاريابي در مديريت

فرايند بازاريابي

بازاريابي كالا و خدمات

آميخته بازاريابي و تاريخچه آن

عوامل مؤثر بر تصميمات قيمت گذاري

بازاريابي ارتباط

بازاريابي ورزشي

آميخته بازاريابي در ورزش

خصوصيات منحصر به فرد بازاریابی ورزرش

بازار ورزشي

وظايف مديران ورزشي در امور بازاريابي

تحقیقات داخلی و خارجی مرتبط با بازاریابی

تمامی این مطالب در فایل ورد فقط 10 هزار تومان!! (تخفیف 50% تا آخر این ماه)

نظرات   

 
+5 #1 پریسا 1393-03-15 20:16
عالی بود واقعا. من رو از 3 ماه در به دری نجات دادید.
نقل قول
 
 
+4 #2 ناشناس 1393-12-13 21:18
فوق العاده بود. واقعا ارزشش رو داشت.
نقل قول
 
 
+4 #3 barati 1393-12-13 21:19
Mamnun, fasle 2ye man taghriban kamel bud vali kheyli be dardam khord, tashakkor az keyfiyate mataleb.
نقل قول
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

مطالب تصادفی از سایت

در خبرنامه ما عضو شوید

دکتر حمید قاسمی

iranphe for your business with Joomla ready to go. Launch your online home with iranphe.ir.