iranphe.ir



مبانی نظری برند + مقالات مرتبط

میانگین امتیار کاربران: / 4
ضعیفعالی 


مشخصات کلی فایل:

امتیاز این فایل بر اساس شاخصِ آی ای: 5 ستاره (معنای IQE چیست؟)

تعداد صفحه: 73 (فونت 14)

تعداد رفرنس: 112 رفرنس

حجم فایل ها: 4.9 مگابایت  فایل مبانی نظری +بسته مقالات فارسی جدید برند

قیمت: با تخفیف 30 درصد فعلا 21000 تومان

نکته مهم: برخلاف سایت های مشابه، تمامی مطالب این سایت قبل از انتشار از نظر کیفیت مطالب و قابل استفاده بودن در فصل دوم پایان نامه بررسی شده است.

فایل حاضر 73 صفحه مطلب با فونت 14 B Nazanin (نمونه صفحه) در مورد مبانی مدیریت برند، شهرت برند و وفاداری به برند است که می تواند کمک شایانی به شما در نوشتن فصل 2 پایان نامه بنماید. تمامی مطالب در این فایل دارای رفرنس معتبر می باشند.

ضمناً این بسته علاوه بر فایل مبانی نظری حاوی 12 عدد مقاله فارسی جدید در موضوع مدیریت برند می باشد.

سرفصل های موجود در این فایل عبارتند از:

· برند

· مفهوم سازی برند و تعاریف مرتبط با برند

· ابعاد کارکرد برن

· آشنایی با برند

· اهمیت تأثیر آگاهی از برند در تصمیم گیری مصرفکننده

· جایگاه برند و اهمیت ذهنیت و برداشت از آن

· روشهای شناسایی ذهنیت و برداشت از برند

· شخصیت برند

· مزایای استفاده کارا از شخصیت برند مؤسسه

· منابع ایجاد شخصیت برند

· مدیریت برند

· پنج کلید اصلی مدیریت برند

· امکان سنجی استفاده از برند

· رفتار مصرف کننده و برند.

· بازاریابی وفاداری به برند

· وفاداری به برند

· پتانسیل جهانی سازی برند

· مزایای برند جهانی

· تجزیه و تحلیل برند

· ارزش ویژه برند

· مفهوم ارزش ویژه برند

· پیشینه پژوهش

· پیشینه پژوهش مرتبط با برند

· تحقیقات انجام شده در ایران

· تحقیقات انجام شده در سایر کشورها

· منابع فارسی

· منابع انگلیسی

یک برند هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد. جنبه­ی فیزیکی آن در قفسه­های سوپرمارکت یا مراکز ارائه ­کننده خدمات یافت می­شود. ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهن یک مشتری جا دارد (دیواندری و همکاران، 1388).

برند، یک نام، اصطلاح، علامت، نشان، طرح یا ترکیبی از این­هاست که برای شناسایی کالاها یا خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان و متمایزکردن این کالاها و یا خدمات از کالاها یا خدمات رقبا به کار می­رود. برند محصول عبارت است از هر گونه، طرح، صدا، شکل، رنگ یا ترکیبی از این­ها که برای ایجاد تمایز بین محصولات و خدمات یک تولیدکننده یا فروشنده و محصولات و خدمات رقبا مورد استفاده قرار می­گیرد (حسینی و رضائی، 1390).

برند، آن چیزی است که شما بواسطه آن شناخته می­شوید و هر بنگاهی بواسطه آن شناخته می­شود در واقع برند تصویر خاصی است که از شرکت و فعالیتش در ذهن مصرف کننده نقش می­بندد (نجف­بیگی و اردشیری چم، 1389).

 

خرید ارزان مبانی نظری برند + مقالات مرتبط

.

 

نظرات   

 
+1 #1 مهدوی222 1395-11-26 08:43
عالی بود.
نقل قول
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

مطالب تصادفی از سایت

در خبرنامه ما عضو شوید

دکتر حمید قاسمی

iranphe for your business with Joomla ready to go. Launch your online home with iranphe.ir.